Pentueseurantalomake

Täytä tämä lomake aikaisintaan kun pennut ovat 7 viikkoa. Annettuja tietoja voit täydentää tai tarkentaa myöhemmin sähköpostilla jalostustoimikunnalle osoitteeseen jalostustoimikunta (ät) corgiseura.net.

Kirjaa pentueen vanhempien tiedot ilman mahdollisia titteleitä.

Valitse päivämäärä

Kesto ensimmäisen pennun syntymästä viimeisen pennun syntymään saakka.

Kuvaile tarvittaessa tarkemmin kohdassa "lisätietoja synnytyksestä".

Voit kuvailla avuntarvetta kentässä "lisätietoja synnytyksestä"

*) Kuvaile ongelmia kohdassa "lisätietoja synnytyksestä"

Pentujen syntymäpainot grammoina

Pentueeseen syntyi kaiken kaikkiaan (myös kuolleena syntyneet pennut mukaan lukien):

Näistä viikon iässä elossa oli:

Ennen luovutusikää menehtyi:

Lisätietoja mahdollisista kuolinsyyarvioista:

Mainitse pennuissa havaittuja virheitä ja vikoja ennen luovutusikää. Lisätietoja kenttään voit kirjata niiden esiintymisestä tarkempia tietoja.

HUOM! Kivesvikaiseksi merkitään pentu, jolla luovutuksen aikaan kivekset eivät olleet normaalisti laskeutuneet. Voit lisätietokentässä kertoa, mikäli tämä puute korjaantui kasvun myötä.

*) kuvaile erityisesti näitä lisätietokentässä tarkemmin. Voit myös halutessasi kertoa tarkemmin millä pennulla (pennun virallinen nimi) mitäkin vikaa esiintyi.

Pentujen painot 7-viikkoisina

HUOM! Nämä kysymykset koskevat vain niitä pembroke-pentueita, joissa syntyi luonnontöpöhäntäisiä pentuja.

Kuvaile häntiä ja niiden pituuksia

Kuvaile myös mahdolliset nikamamuutokset.

Pentujen 3. ensimmäistä elinviikkoa

Valitse mielestäsi kuvaavin vaihtoehto seuraaviin kysymyksiin. Kuvaile tarvittaessa tarkemmin kohdassa "lisätietoja pentujen 3. ensimmäisestä viikosta".

Pentujen elinviikot neljännestä luovutukseen saakka

Pentujen ikä uuteen kotiin luovutettaessa (ikä muodossa "vkoa ja päivää"):

Suomen welsh corgi seura ry haluaa myös kartoittaa kasvattajien näkemyksiä rotujärjestöstä ja rodusta. Seuraaviin kysymyksiin vastaaminen on täysin vapaaehtoista.

Arviosi rodun tämänhetkisestä yleisestä tilasta/tasosta Suomessa

Pentueseurantalomakkeen lähetys

Annan Suomen welsh corgi seura ry:n jalostustoimikunnalle suostumukseni pentujen tietojen käyttämiseen jalostusrekisterin ylläpidossa sekä jalostus- ja pentuetietojen tilastoinnissa ja niiden julkaisemisessa.

Valitse päivämäärä

Saat tähän sähköpostiosoitteen jalostustoimikunnalta viikon kuluessa vahvistusviestin, johon sinun tulee vastata ja tällä varmistaa, että annetut tiedot ovat nimenomaan sinun pentueestasi.

Rekisteriseloste